Posiadasz uszkodzonego laptopa Toshiba i zastanawiasz się nad miejscem, w którym będziesz mógł go profesjonalnie naprawić ? Nie dysponujesz czasem na dojazd do serwisu i zależy Ci na błyskawicznej naprawie?
Dzisiaj problem rozwiążemy za Ciebie. Serwis AXPEL zagwarantuje dojazd serwisanta po uszkodzony sprzęt w przypadku napraw o charakterze lokalnym, wyślemy kuriera gdy odbiór wychodzi poza granice naszego zasięgu działania a w momencie kiedy sprzęt trafi do serwisu wystawimy błyskawiczną diagnozę połączoną z całkowitym kosztem naprawy i oddzwonimy do Ciebie w celu uzyskania "zielonego światła" na dalszą pracę. Na wszelkie działania obejmujące m.in. wymianę układów BGA, naprawę podświetlania matrycy, naprawy po zalaniu etc. dostaniecie 12 miesięczną gwarancje.
Wykaz przykładowych usterek dotyczących komputerów Toshiba serii: A100, A110, A105, A200, A300, A350, L10, L100, L20, L30, L300, L350, M100, M70, P100, P200, P300, R10, R20, U200, U300, U400, X200
Uszkodzenie: | Możliwe przyczyny uszkodzenia: |
Laptop nie działa, nie włącza się | Uszkodzenie zasilacza laptopa lub uszkodzenie płyty głównej (układów BGA) |
Brak ładowania baterii | Uszkodzona bateria, Uszkodzona płyta główna a dokładnie układ odpowiedzialny za jej ładowanie |
Artefakty, krzaczki, linie lub dziwne znaczki na ekranie | Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie karty graficznej, uszkodzenie matrycy, uszkodzenie taśmy łączącej matryce z płytą główną |
Brak podświetlenia matrycy | Uszkodzony inwerter, Uszkodzona świetlówka matrycy, Uszkodzona płyta główne, Uszkodzona matryca |
Czarny ekran po włączeniu laptopa | Uszkodzenie taśmy łączącej matryce, uszkodzenie karty graficznej ,płyty głównej lub matrycy |
Po włączeniu rozmyty obraz lub biały ekran | Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie karty graficznej, uszkodzenie matrycy, uszkodzenie taśmy łączącej matryce z płytą główną |
Brak sieci po podłączeniu kabla do gniazda RJ45 | Brak sterownika odpowiedzialnego za zarządzanie połączeniem sieciowym, Uszkodzone gniazdo na płycie głównej, Wada w budowie kabla sieciowego, Uszkodzona płyta główna |
Nie działająca sięć Wi-Fi (WLAN) | Brak sterownika odpowiedzialnego za zarządzanie połączeniem bezprzewodowym, Uszkodzona karta WIFI, Uszkodzona płyta główna |
Nie działająca klawiatura | Uszkodzenie wywołane zalaniem, Uszkodzenie taśmy klawiatury, Wyłączenie programowe klawiatury, Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie wywołane wirusami |
Brak dźwięku | Brak sterowników audio, uszkodzenie plików systemowych, uszkodzone gniazdo audio |
Nie widzi dysku | Uszkodzenie dysku, Brak sterowników w przypadków dysków z interfejsem SATA i starszych systemów operacyjnych, Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie taśm łączących dysk z płytą |
Nie Czyta płyt CD/DVD | Uszkodzenie napędu DVD/CD, Wyłączenie napędu z poziomu systemu, Brak sterowników |
Nie można zainstalować systemu | Uszkodzenie nośnika z obrazem systemu, Uszkodzenie plików na partycji Recovery, Uszkodzenie napędu, Błędne ustawienie priorytetu bootowania przy starcie |
Wyświetlające się komunikaty tzw. bluescreen | Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie jednego ze sterowników Windows, Zawirusowanie komputera |
Przegrzewanie się laptopa | Kurz na układzie chłodzenia, nieprawidłowe zasilanie wywołujące przeciążenia, wyschnięta pasta termoprzewodząca, nie działający wentylator |
Zalanie laptopa | W zależności do którego momentu dostała się ciecz. Może być jedynie do wymiany lub czyszczenia klawiatura ale również uszkodzona płyta główna jeśli ciecz spłynęła pod podstawę klawiatury. |
Nie wykrywanie urządzeń USB | Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie portu USB, problemy związane z nieprawidłowym działaniem systemu wywołane brakiem sterowników lub wirusami |
Zerowanie godziny | Rozładowana bateria zarządzająca głównym układem sterowania |
Brak pliku DLL | Uszkodzenie plików systemowych wywołane źle przeprowadzoną aktualizacją lub wirusami |
Laptop zawiesza się podczas pracy na baterii | Uszkodzenie płyty głównej, problemy związane z ACPI, Uszkodzona bateria |
Zawieszanie podczas pracy | Uszkodzenie dysku twardego, Uszkodzenie systemu operacyjnego, problemy związane z nieprawidłowym podawaniem napięcia, Uszkodzenie płyty głównej |
Nie działa USB | Uszkodzenie gniazd USB, Uszkodzenie płyty głównej |
Dotyczy modeli: Satellite A100 (PSAA2), Satellite A100 (PSAA8), Satellite A100 (PSAA9), Satellite A100 (PSAAN), Satellite A100 (PSAAR), Satellite A110 (PSAB0), Satellite A110 (PSAB6), Satellite A200 (PSAE0), Satellite A200 (PSAE2), Satellite A200 (PSAE3), Satellite A200 (PSAE6), Satellite A200 (PSAEC), Satellite A200 (PSAEL), Satellite A210, Satellite A300, Satellite A300D, Satellite A350, Satellite A350D Satellite L10, Satellite L100 (PSLA0), Satellite L100 (PSLA3), Satellite L20, Satellite L30 (PSL30), Satellite L30 (PSL33), Satellite L300, Satellite L300D, Satellite L350, Satellite L350D, Satellite L40 Satellite M100 (PSMA0), Satellite M100 (PSMA1), Satellite M100 (PSMA2), Satellite M70 (PSM70), Satellite M70 (PSM71) Satellite P100 (PSPA0), Satellite P100 (PSPA3), Satellite P100 (PSPA6), Satellite P100 (PSPAA), Satellite P100 (PSPAD), Satellite P100 (PSPAG), Satellite P200 (PSPB0), Satellite P200 (PSPB3), Satellite P200 (PSPB6), Satellite P200 (PSPBG), Satellite P200 (PSPBL), Satellite P200D, Satellite P300, Satellite P300D Satellite R10 Satellite R20 atellite U200 Satellite U300 Satelite U400 Satelite U400D Satellite X200 Satellite Pro A100 (PSAA3), Satellite Pro A100 (PSAAA), Satellite Pro A100 (PSAAC), Satellite Pro A100 (PSAAP), Satellite Pro A100 (PSAAS), Satellite Pro A120 (PSAC0), Satellite Pro A120 (PSAC1), Satellite Pro A200 (PSAE1), Satellite Pro A200 (PSAE4), Satellite Pro A200 (PSAE7), Satellite Pro A210, Satellite Pro A300, Satellite Pro A300D Satellite Pro L10, Satellite Pro L100 (PSLA1), Satellite Pro L100 (PSLA4), Satellite Pro L20, Satellite Pro L300, Satellite Pro L300D, Satellite Pro L350, Satellite Pro L40 Satellite Pro M70 atellite Pro P100,Satellite Pro P200,Satellite Pro P300, Satellite Pro P300D Satellite Pro S200 Satellite Pro S300 Satellite Pro U200 Satellite Pro U300 Satellite Pro U400