SERWIS LAPTOPÓW WARSZAWA JELONKI | ZAMÓW USŁUGĘ (+48) 513-727-727

Serwis i naprawa komputerów Warszawa Jelonki - AXPEL - w trybie door to door działamy na terenie Pruszkowa i okolic - również obejmujemy zasięgiem Warszawę Jelonki. Zasięg działania z odbiorami z naszej strony to około 15km w obrębie Pruszkowa. Poza tym obrębem współpracujemy z firmą firmą kurierską, która odbiera dla nas sprzęt i bezpiecznie dostarcza do serwisu - jeśli należysz do grupy osób spoza obrębu zasięgu działania serwisu przejdź tutaj.

Zamówienie usługi jest sprawą bardzo prostą. Wystarczy zadzwonić do nas na numer 513-727-727 i po konsultacji z serwisem wybrać pasujący termin odbioru sprzętu - resztą zajmiemy się osobiście. Odbiorów zazwyczaj dokonujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00 oraz od 15:00 do 18:00, w soboty odbiory są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem serwisu. Po wybraniu pasującej nam terminu z dokładnością co do 15min pojawia się osoba, która po wydaniu odpowiedniego pokwitowania i zebraniu odpowiednich danych kontaktowych oraz danych do FV zabiera uszkodzony sprzęt. Zazwyczaj po 1h od odbioru sprzętu od Państwa komputer trafia do nas serwis, gdzie jest naprawiany, bądź w przypadku kiedy nie znane jest jeszcze uszkodzenie - diagnozowany. Jeśli naprawa nie została wyceniona przy odbiorze i wymaga wstępnej diagnozy w przeciągu 48h otrzymają Państwo informacje o całkowitej cenie brutto naprawy oraz czasie w jakim najpóźniej zostanie ona zrealizowana. Po naprawie sprzęt przechodzi kilkugodzinną diagnostykę zachowawczą i w momencie kiedy przejdzie wszystkie testy pozytywnie wykonywany jest telefon do Państwa w celu dostarczenia sprzętu już naprawionego. Finalnie sprzęt jest plombowany, wstawiane są dokumenty gwarancyjne, FV lub paragon i bezpiecznie trafia do Państwa. W kwestii dostarczania sprzętu po naprawie, również jesteśmy elastyczni - dokonujemy ich w tych samych godzinach co odbiory.  

Otwarte: od poniedziałku do piątku: 800 - 1800
                                     w soboty
: 800 - 1430

Numer telefonu - 513 727 727 lub email serwis@axpel.pl

Czas naprawy wykonywany jest w trybie ekspresowym. W przypadku uszkodzeń systemowych ich czas realizacji to zazwyczaj 48h od wejścia uszkodzonego sprzętu na stan serwisu. Naprawy uszkodzeń sprzętowych wykonywane są do 7 dni od wejścia sprzętu na stan - niestety uwarunkowane jest to od procesu diagnostycznego i testowania po naprawie, na podstawie czego wystawiana jest przez nas gwarancja.

Koszt usługi jest konkurencyjny dla serwisów o systemie działania tylko i wyłącznie stacjonarnym. Mamy identyczne jak nie niższe ceny - pomimo tego, że dodatkowo musimy do Państwa dojechać. Czemu tak jest? To zasługa Państwa - Państwo mają w nas godnego partnera w serwisowaniu  sprzętu komputerowego - my z kolei dzięki Państwu mamy fundusze na to, aby usługa door to door przeprowadzana była w sposób bezpieczny, najszybszy z możliwych oraz przy wykorzystaniu wszelkich środków komunikacyjnych, by czuli Państwo jakbyśmy naprawiali sprzęt u Państwa w domu.

 

Zakresem usług naszej firmy jest:

Uszkodzenie: Możliwe przyczyny uszkodzenia:
Laptop nie działa, nie włącza się Uszkodzenie zasilacza laptopa lub uszkodzenie płyty głównej (układów BGA)
Brak ładowania baterii Uszkodzona bateria, Uszkodzona płyta główna a dokładnie układ odpowiedzialny za jej ładowanie
Artefakty, krzaczki, linie lub dziwne znaczki na ekranie Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie karty graficznej, uszkodzenie matrycy, uszkodzenie taśmy łączącej matryce z płytą główną
Brak podświetlenia matrycy Uszkodzony inwerter, Uszkodzona świetlówka matrycy, Uszkodzona płyta główne, Uszkodzona matryca
 Czarny ekran po włączeniu laptopa Uszkodzenie taśmy łączącej matryce, uszkodzenie karty graficznej ,płyty głównej lub matrycy
Po włączeniu rozmyty obraz lub biały ekran Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie karty graficznej, uszkodzenie matrycy, uszkodzenie taśmy łączącej matryce z płytą główną
Brak sieci po podłączeniu kabla do gniazda RJ45 Brak sterownika odpowiedzialnego za zarządzanie połączeniem sieciowym, Uszkodzone gniazdo na płycie głównej, Wada w budowie kabla sieciowego, Uszkodzona płyta główna
Nie działająca sięć Wi-Fi (WLAN) Brak sterownika odpowiedzialnego za zarządzanie połączeniem bezprzewodowym, Uszkodzona karta WIFI, Uszkodzona płyta główna
Nie działająca klawiatura Uszkodzenie wywołane zalaniem, Uszkodzenie taśmy klawiatury, Wyłączenie programowe klawiatury, Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie wywołane wirusami
Brak dźwięku Brak sterowników audio, uszkodzenie plików systemowych, uszkodzone gniazdo audio
Nie widzi dysku Uszkodzenie dysku, Brak sterowników w przypadków dysków z interfejsem SATA i starszych systemów operacyjnych,  Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie taśm łączących dysk z płytą
Nie Czyta płyt CD/DVD Uszkodzenie napędu DVD/CD, Wyłączenie napędu z poziomu systemu, Brak sterowników
Nie można zainstalować systemu Uszkodzenie nośnika z obrazem systemu, Uszkodzenie plików na partycji Recovery, Uszkodzenie napędu, Błędne ustawienie priorytetu bootowania przy starcie
Wyświetlające się komunikaty tzw. bluescreen Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie jednego ze sterowników Windows, Zawirusowanie komputera
Przegrzewanie się laptopa Kurz na układzie chłodzenia, nieprawidłowe zasilanie wywołujące przeciążenia, wyschnięta pasta termoprzewodząca, nie działający wentylator
Zalanie laptopa W zależności do którego momentu dostała się ciecz. Może być jedynie do wymiany lub czyszczenia klawiatura ale również uszkodzona płyta główna jeśli ciecz spłynęła pod podstawę klawiatury.
Nie wykrywanie urządzeń USB Uszkodzenie płyty głównej, Uszkodzenie portu USB, problemy związane z nieprawidłowym działaniem systemu wywołane brakiem sterowników lub wirusami
Zerowanie godziny Rozładowana bateria zarządzająca głównym układem sterowania
Brak pliku DLL Uszkodzenie plików systemowych wywołane źle przeprowadzoną aktualizacją lub wirusami
Laptop zawiesza się podczas pracy na baterii Uszkodzenie płyty głównej, problemy związane  z ACPI, Uszkodzona bateria
Zawieszanie podczas pracy Uszkodzenie dysku twardego, Uszkodzenie systemu operacyjnego, problemy związane z nieprawidłowym podawaniem napięcia, Uszkodzenie płyty głównej
Nie działa USB Uszkodzenie gniazd USB, Uszkodzenie płyty głównej

 Tel. 513-727-727

 (nie odpowiadamy na sms`y)

 E-mail: serwis@axpel.pl

 Sklep: sklep@axpel.pl

 

działamy na terenie:

Pruszków | Piastów | Komorów | Podkowa Leśna | Nadarzyn | Brwinów | Milanówek  Koszajec | Parzniew | Nowa Wieś | Kanie | Otrębusy | Moszna | Czubin | Biskupice  Józefów | Płochocin | Ożarów Mazowiecki | Bronisze | Ołtarzew | Pęcice | Michałowice  Opacz Kolonia | Raszyn | Warszawa Ursus | Janki | Warszawa Włochy | Kajetany  Warszawa Jelonki | Konotopa | Sokołów | Suchy Las | Strzeniówka | Domaniew  Domaniewek | Duchnice | Reguły | Wypędy | Wolica | Grodzisk Mazowiecki | Wólka Kosowska | cała Polska

 

ZAPRASZAMY!!

Copryrighted by: AXPEL - Wszystkie prawa zastrzeżone!